Αγαπητοί μας Πελάτες,
Δεν χωρά καμία αμφιβολία ότι διανύουμε ίσως την πιο δύσκολη και ακραία περίοδο στη σύγχρονη ιστορία και την οποία καλούμαστε όλοι να διαχειριστούμε.
Ανταποκρινόμενοι άμεσα στις νέες συνθήκες που δημιουργεί στη προσωπική και εργασιακή μας καθημερινότητα η πανδημία του coronavirus Covid-19, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα προληπτικά μέτρα προστασίας προκειμένου να προφυλάξουμε την υγεία των εργαζομένων και των συνεργατών μας και φυσικά, την εξασφάλιση των πελατών μας.
Στο πλαίσιο αυτό θέλουμε να ενισχύσουμε την αναγκαιότητα του αυτό-περιορισμού μας, της ελαχιστοποίησης των μετακινήσεων μας και του μηδενισμού των συναναστροφών μας.
Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλες οι υπηρεσίες της Εταιρίας συνεχίζουν να σας παρέχονται απρόσκοπτα και η εξυπηρέτηση των αιτημάτων σας θα γίνεται μέσω τηλεφώνου και e-mail.
Με ό,τι αφορά τις οικονομικές σας συναλλαγές με την Εταιρία, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών ασφαλίστρων και των αποζημιώσεων, μπορούν να πραγματοποιηθούν με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής (POS, χρήση του 20ψήφιου μοναδικού κωδικού πληρωμής ΔΙΑΣ για πληρωμές πελατών, μέσω του LivePay της Eurobank, μεταφορά χρημάτων μέσω e-banking σε λογαριασμό της Εταιρίας).
Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειασθείτε, το προσωπικό της Εταιρίας μας είναι στη διάθεσης σας να σας εξυπηρετήσει καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο 210 – 41 73 300 ή μπορείτε να ενημερωθείτε και μέσω του website μας στο www.np-asfalistiki.gr
Επιπλέον, ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος παραμένει καθημερινά στη διάθεση σας για να σας εξυπηρετήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε.
Μεγάλη προσοχή λοιπόν και τήρηση των βασικών κανόνων υγιεινής όπως μας συμβουλεύει το Υπουργείο Υγείας και Καλή Δύναμη σε όλους μας!
Δείτε την ανακοίνωση ΕΔΩ
NP Ασφαλιστική.